mandag den 5. juni 2017

Gratitude Journal uge 22 2017

I uge 22 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  2. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  3. Blå Cirkel kaffebønner.
  4. Tale i telefon med min søde far.
  5. Hvile mig sammen med katten.
  6. Iskoldt sportssaftevand.
  7. Toasts.
  8. Min kat kom op til computeren for at blive nusset.
  9. Høre P4 Play.
  10. Min vaskemaskine.
  11. Min kløpind.
  12. Luksusbad.
  13. Smøre mit eksem med en fed creme.
  14. Nybørstet hår.
  15. Duften af den pink dkny parfume.
  16. Kunne gå ud med papir uden at få angstanfald.
  17. Høre Madsen på P4.
  18. Kunne selv tage ind at handle.
  19. Toffifee.
  20. Den friske luft gjorde mig godt.
  21. Komme hjem i min trygge hule.
  22. Chips.
  23. Kunne gå ud med affald uden at få angstanfald.
  24. Skrive sms med P. K.
  25. Småkager.
  26. Chatte med søde mennesker.
  27. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  28. Opdatere mine bogønsker.
  29. Louise TT's kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  30. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  31. Kunne gå i nattøj hele dagen.
  32. Min lyserøde natkjole med Peter Plys og Æseldyret.
  33. Min tykke lyserøde badekåbe er dejlig blød.
  34. Generer ingen ved at stå op midt om natten og høre musik.
  35. Høre natradio.
  36. Samle mit lange hår i en hestehale.
  37. Stor sort stofelastik.
  38. Turkis Baby Lips læbepomade.
  39. Goodreads.
  40. Skrive i min kalender.
  41. Check List blok.
  42. Høre P4 Morgen Trekanten.
  43. Kunne tømme postkasse uden at få angstanfald.
  44. Brugsen havde tilbud på Blå Cirkel kaffebønner.
  45. Det holdt tørvejr, mens jeg var hjemmefra.
  46. Pepsi Max Cherry.
  47. Knoppers.
  48. Skagenshorn.
  49. Min opvaskemaskine.
  50. Tage en lur sammen med katten.
  51. Flyv med migs Link-kærlighed Maj 2017.
  52. Jeanettes Taknemmelighed i maj.
  53. Tale i telefon med min dejlige søn.
  54. Kærlige ord til og fra min søn.
  55. Lyden af min søns stemme.
  56. Fik ryddet op i soveværelset.
  57. Besøg af S. H.
  58. S. H. gav mig 7 krimier, han ikke ville have længere.
  59. Skrive mails med min ven T.
  60. Give min kat godbidder.
  61. Kunne sove længe.
  62. Min elskede søn ringede til mig.
  63. Solskin.
  64. Hvile mig ekstra meget efter en næsten søvnløs nat.
  65. Modtage penge via mobilepay.
  66. Let at ændre mit mobilabonnement.
  67. Danskvand med citrus.
  68. Kigge bøger på arnoldbusck.dk
  69. Gode orgasmer.
  70. Gå tidligt i seng, fordi jeg var noget så usigelig træt.
  71. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Disney Prinsesser krus,
  72. Magnum ispind.
  73. Besøg af min far.
  74. Min far handlede for mig på vej herned.
  75. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  76. Sludre med min far om stort og småt.
  77. Min far beskar nogle træer i min have.
  78. Matadormix.
  79. Læse bogen Vantro af Karin Slaughter.
  80. Kartoffelmos med gryderet.
  81. Selv at kunne dosere medicin.
  82. Drikke en iskold øl.
  83. Besøg af min elskede søn.
  84. Min søn købte ind til pinsen på vej herud.
  85. Kys og kram fra min dejlige søn.
  86. Tale med min søn om stort og småt.
  87. Spise chips og drikke cola sammen med min søn.
  88. Lydende fra min søn, der så videoer på nettet.
  89. Tale om Pokemoner med min søn.
  90. Læse krimien Savnet af Karin Alvtegen.
  91. Købe Leon af Mons Kallentoft.
  92. Købe Ligblomsten af Anne Mette Hancock.
  93. Kærligeheden mellem min søn og jeg.
  94. Min søn lavede lækker aftensmad til os.
  95. Se min søn nusse med katten.
  96. Knækbrød med smør.
  97. Læse Det grovmaskede net af Håkan Nesser.
  98. Vågne op og vide, at min søn er i huset.
  99. Tale med min søn om det amerikanske valgsystem.
  100. Min søn kørte ind og handlede for mig om søndagen.
  101. Flødeboller.
  102. Læse bogen Borkmanns punkt af Håkan Nesser.
  103. Vingummibamser.
  104. Læse anmeldelser af krimier.
  105. Opdage en for mig ny god krimiforfatter.

2 kommentarer:

  1. Endnu et dejligt indlæg! Blev igen glad af din liste. Masser af bøger og tofiffee :)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Og endnu en dejlig kommetar fra dig, som gør mig glad - hjertelig tak <3
      Ja sidste uge bød på masser af gode krimier og også god chokolade :-)
      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise