søndag den 23. april 2017

Sløv søndag

Denne weekend har været rigtig god, for den har budt på besøg af de dejligste mennesker i mit liv <3

I fredags kom min elskede søn ud til mig, og han blev her til lørdag over middag. Vi hyggede os, og jeg nød virkelig at være sammen med ham igen <3

Lørdag formiddag kom min søde far på besøg, og det var som altid hyggeligt <3

Lørdag aften kom verdens bedste fodterapeut og forkælede mig med fodbehandling, masser af snak og kram <3

I dag er jeg alene sammen med min elskede kat, og det er tiltrængt, for jeg er noget så træt. Det bliver en sløv søndag med masser af ekstra hvile og putteri med katten <3

4 kommentarer:

  1. Lyder da bare som en par dejlige dage, så er det mere end okay at ha en sløv søndag.

    Håber du får en dejlig start på den nye ugen..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Jeanette, det var også nogle rigtig gode dage, og det var dejligt at kunne slappe af i går :-)
      Mange tak, jeg håber også, du får en rigtig god uge <3 Kram

      Slet
  2. Kan ærke helt herud på den anden side af skærmen, at du har haft nogle skønne dag og en sløv dag, er bestemt ikke en dårlig ting. Det er, efter min mening, en god ting for helsen.
    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret kære Tove, for en stille dag gør sjælen så godt, og jeg har har så meget behov for den slags dage <3 Kram

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise