mandag den 17. april 2017

Gratitude Journal uge 15 2017

"She bowed down to the miracles all around her."
BoneSighArts.com


I uge 15 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Det forstyrrede ingen, at jeg brugte opvaskemaskinen om natten.
  2. Det forstyrrede ingen, at jeg hørte musik om natten.
  3. Det forstyrrede ingen, at jeg tullede rundt og lavede forskellige ting om natten.
  4. Fik sat ting i alle 4 vinduer i stuen.
  5. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  6. Sidste uges taknemmelighedsdagbog bød på usædvanlig mange glæder og inderlig taknemmelighed.
  7. Baby Lips Hydrate læbepomade.
  8. Håndcreme, jeg fik i julegave af min søns farmor og farfar.
  9. Tænke på min søns farmor og farfar.
  10. Lyden af det rislende vand i kattens elektriske vandskål.
  11. Rent pink tæppe på den lave lænestol.
  12. Min kløpind.
  13. Fik ryddet skrivebordet, så jeg kan bruge det som fralægningsplads, når jeg skal flytte bogreolerne.
  14. Min lyserøde natkjole med Peter Plys og Æseldyret får mig til at smile.
  15. Vågne op til virkeligheden efter voldsomt mareridt og opdage, det ikke er virkeligheden.
  16. Iskoldt sportssaftevand.
  17. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  18. Min tykke lyserøde badekåbe er dejlig varm og blød.
  19. Mine lyserøde hjemmesko med dyreansigt på er dejlig varme.
  20. Der er ikke krig i Danmark.
  21. Høre Morgenstund på P4.
  22. Smøre mit eksem med den gode creme.
  23. Skilte støvsugeren og gjorde den ren.
  24. Skrive mails med P. K.
  25. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  26. Have overskud og energi til at lave flere praktiske ting herhjemme.
  27. Lytte til min krop og give mig selv pauser ind i mellem de praktiske gøremål.
  28. Læse blogs.
  29. Toasts.
  30. Besøg af min far.
  31. Min far havde købt cigaretfiltre for mig i Tyskland.
  32. Min far hentede min søn.
  33. Min far og min søn handlede for mig.
  34. Fik skrabeæg med 20% rabat til Brugsen.
  35. Kys og kram fra og til min elskede søn.
  36. Min søns dejlige duft.
  37. Min far hentede brænde for mig.
  38. Drikke kaffe sammen med min far.
  39. Lyden af min søns og min fars latter.
  40. Kærlige ord til og fra min elskede søn.
  41. Min dygtige søn er rigtig god til at lære fra sig.
  42. Min søde søn havde masser af tålmodighed med mig.
  43. Min søn lærte mig, hvordan jeg skal røre ved touchskærmen på min nye telefon.
  44. Iskold sukkerfri cola.
  45. Spise chips sammen med min søn.
  46. Min søn lærte mig, hvordan jeg tager telefonen, når den ringer.
  47. Min søn lærte mig at tilføje kontakter i telefonbogen.
  48. Min søn lærte mig at skrive sms på den nye telefon.
  49. Min søn lærte mig at indstille telefonen.
  50. Min søn lærte mig at gøre min telefon personlig.
  51. Min søn installerede mobilepay på min telefon.
  52. Min søn lærte mig at bruge mobilepay.
  53. Jeg kan meget mere end jeg selv tror.
  54. Jeg kunne selv bruge mobilepay.
  55. Hygge mig helt vildt sammen med min søn.
  56. Min søn lavede lækker aftensmad til os.
  57. Min søn forklarede mig om dataforbrug.
  58. 10 GB Data er allerede inkluderet i mit telefonabonnement.
  59. Kyssede min søn godnat.
  60. God, tryg og rolig søvn.
  61. Hyggelig formiddag sammen med min søn.
  62. Synet af min smukke søn.
  63. Tale med min søn om hans gamle legetøj og de andre ting på hans værelse.
  64. Fandt selv ud af at sætte et foto af min kat som baggrundsbillede på min telefon.
  65. Tale i telefon med min far.
  66. Tale i telefon med B. S.
  67. Sms fra M. O.
  68. Tage bussen sammen med min dejlige søn.
  69. Kysse min søn på gensyn.
  70. Kunne selv handle i den lokale Brugs uden at få angstanfald.
  71. Brugsen havde 40% rabat på frostvarer.
  72. Panda lakridsstænger.
  73. Trøffel.
  74. Ben & Jerrys is.
  75. De nye vinduer har taget noget af trafikstøjen.
  76. Skrive sms med P. K.
  77. Katten puttede helt tæt ind til mig, mens jeg tog en middagslur.
  78. Mosekonens kommentar til min taknemmelighedsdagbog rørte mig dybt.
  79. Jeanettes svar på min kommentar til hendes indlæg om Koldhævede Grov Boller.
  80. Jeanettes kommentar til mit indlæg om mine kvaler med den nye telefon.
  81. Jeanettes kommentar til min taknemmelighedsdagbog uge 14.
  82. Talte i telefon med P. K.
  83. Nusse med min dejlige kat.
  84. Biksemad.
  85. Skrive mails med B. S.
  86. Lytte til min krop og gå tidligt i seng, fordi jeg var så træt.
  87. Min elskede Bowie kom og sov sammen med mig om natten.
  88. Skrive to do lister, som hjælper mig til at få overblik over mine gøremål.
  89. Ild i brændeovnen.
  90. Min kat kom op til computeren for at blive nusset.
  91. Masser af dage uden nogen aftaler.
  92. Købe blok med to do lister på ebay.
  93. Købe lyserøde hjemmesko på ebay.
  94. Chatte med M. O.
  95. Fandt et lille babytæppe, som min mor syede til min søn.
  96. Mindes min mors uforbeholdne kærlighed til sit barnebarn.
  97. Mindes, at min elskede mor var med til fødslen af min søn.
  98. Min kat hyggede sig på sit tæppe på puden foran brændeovnen.
  99. Fandt en af min elskede søns gamle frugtposer med Pokemoner på, som jeg havde lavet til ham.
  100. Tillod mig selv at græde over, at jeg blev syg dengang og ikke længere kunne være den mor, som jeg hidtil havde været.
  101. Lang telefonsamtale med P. K.
  102. Frikadeller med kartofler, rødkål og sovs.
  103. Kommentere ved Jeanette.
  104. Jeanettes dejlige blogindlæg.
  105. Mosekonens blogindlæg om sin nye strikkebog med så smukke mønstre i.
  106. Kommentere ved Mosekonen.
  107. Boghjørnets blogindlæg om at skille sig af med bøger.
  108. Kommentere ved Boghjørnet.
  109. Hvile mig på sofaen sammen med min dejlige kat.
  110. Naboen kom over med en smagsprøve på kransekage med stevia.
  111. Sludre med naboen.
  112. Peter Plys tallerken.
  113. Min dejlige Bowie lagde sig på min mave, mens jeg hvilede mig.
  114. Tulle rundt uden bh.
  115. Katten puttede sig på sofadynen, mens jeg sad ved computeren og hørte musik.
  116. Fik tjekket e-boksen.
  117. Hello Kitty tallerken.
  118. Bløde lyserøde vaskeklude.
  119. Solskin.
  120. Kunne selv opdatere min telefon.
  121. Fik sorteret to af kasserne med min søns legetøj.
  122. Min vaskemaskine.
  123. Fik vasket de to betræk til de flettede kasser.
  124. Min følsomme kat trøstede mig, da jeg var ked af, at T. meldte afbud.
  125. Selv kunne dosere medicin.
  126. Nemt at bestille nye recepter online.
  127. Købe hvide hjemmesko med pink læber på ebay.
  128. Sove trygt, godt og roligt i næsten 13 timer sammen med min kat (jeg var oppe flere gange, men gik hurtigt i seng igen og sov videre).
  129. Give min kat godbidder.
  130. craftgawker.com
  131. Talte i telefon med min ven A.
  132. Fandt min Baby Lips Hydrate læbepomade efter den havde været væk i nogle dage.
  133. Jeanette og Mosekonen er altid så gode og søde til at svare på kommentarer på sine blogge.
  134. Vandflasken, som min søn gav mig.
  135. Min hovedpine forsvandt, da jeg drak en masse iskoldt saftevand.
  136. Lyserøde hyggesokker.
  137. Fik blogget om, at min søn lærte mig at bruge min nye telefon.
  138. Min opvaskemaskine.
  139. Tale i telefon med min elskede søn.
  140. Fik ryddet op på køkkenbordet og gjort det rent.
  141. Købe Minion glasbrik på ebay.
  142. Købe lyskæde med metal hjerter på ebay.
  143. Købe to gaver til M. e.s pakkekalender.
  144. Chatte med søde mennesker.
  145. Mosekonens kommentarer til God læremester.
  146. Hvidløgsflutes.
  147. Lang telefonsamtale med min ven K.
  148. Luksusbad.
  149. Nybørstet hår.
  150. Duften af Lacoste parfumen.
  151. Blå Cirkel kaffebønner.
  152. Fik også besøg af min søde far i påsken.
  153. Min far tog mig med ind at handle.
  154. Drikke kaffe og spise rundstykker og kanelsnegle sammen med min far.
  155. Min far hjalp mig med at flytte skrivebordet.
  156. Min far blev så glad over, at jeg har det så godt psykisk.
  157. Høre Hit med historien på P4.
  158. Knoppers.
  159. Pia er tilbage i blogland.
  160. Udelukkende resters opskrift på pastaret.
  161. Mini-hakkerens opskrift på lækker nougatskum.
  162. Chokoladeis.
  163. Jordbæris.
  164. Skrive i min kalender.
  165. Min pink vandflaske.

4 kommentarer:

  1. Du er så sød og jeg elsker dine indlæg..

    Håber du har en skøn påske..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak og i lige måde Jeanette <3

      Jo tak, jeg havde en dejlig påske :-)

      Kram <3

      Slet
  2. Sprængfyldt med taknelighed er du. Jeg er også glad for, at vi ikke har krig, men frygten for, at en stor grim krig ligger om hjørnet, er tilstede, nu hvor de store magter rasler med *sablerne*.
    Knus fra Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Tove, jeg har så ubeskrivelig mange ting at være taknemmelig for - det er en gave uden lige <3

      Jeg deler din frygt, for det er mildt sagt ikke de mest fornuftige mennesker, der sidder på magten i denne tid :-(

      Håber, du og Luna har det godt og I ønskes en vidunderlig ny uge <3 Kram

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise