søndag den 9. juni 2013

Skønne dage og Mosekonens skønne give-away

I torsdags kom min søn ud til mig og blev i nogle dage, for han har læseferie. Dagene sammen med ham nød jeg meget, og jeg holdt pause fra nettet imens. Det var så dejligt for mig, at sønnike var her, og da han tog afsted i går, blev huset så tomt. Heldigvis valgte Blaze at være hjemme i går aftes og i nat, så det var dejligt at kunne nusse med ham :-)

I formiddags kom min søde far ned til mig, og han tog mig med til Give, hvor jeg fik handlet i Fakta. Efter at have sat varerne på plads, hjalp jeg lige min far med noget på hans netbank. Han blev glad, og jeg var glad for at kunne gøre bare en smule for ham. Han er nemlig altid så sød til at hjælpe mig med alt muligt. Det er ligesom blevet den måde, vi oftest er sammen på nu. De første par år efter min mors alt for tidlige død, var jeg meget syg, og da var min far og jeg sammen på en anden måde. Da jeg fik det bedre, fandt vi denne måde, som vi begge nyder helt vildt meget.

Efter en lur loggede jeg på blogland igen, og sikke mange skønne indlæg I har skrevet de seneste dage. Skønt at læse op på de blogge, jeg følger med i. Mosekonen har været på spil igen. Denne gang med en utraditionel og meget pragtfuld give-away. Jeg har bestemt mig for at deltage i den, hvilket har givet mig nogle vidunderlige timer i dag. Passede perfekt i dag og lige, hvad jeg trængte til. Jeg kan varmt anbefale at deltage i Mosekonens skønne give-away :-)


1 kommentar:

  1. Tit glemmer man at værdsætte sin familie, det er så dejligt når man gør og man får så meget igen <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise