søndag den 31. marts 2019

Gratitude Journal uge 51 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:
  1. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  2. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  3. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  4. Mit lyserøde Hello Kitty sengetøj.
  5. Morgenritual med at nusse med katten.
  6. Min kats pels er så dejlig blød.
  7. Høre min kat spinde.
  8. Iskoldt jordbærsaftevand.
  9. Skrive med Erik.
  10. Tale i telefon med min søde far.
  11. Glimmerstrømper fra Louise.
  12. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  13. Alenetid med min dejlige kat.
  14. Bruge mine briller og kunne se klart og tydeligt.
  15. Det røde Hello Kitty sengetøj på sofadynen gør mig glad.
  16. Mit Minions krus.
  17. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  18. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  19. Nusse med min elskede kat.
  20. Få hjælp til at overføre fotos til computeren.
  21. Møde Erik.
  22. Kramme Erik.
  23. Give Erik kruset, jeg havde skrevet på.
  24. Se alle de fine Hello Kitty ting, som Erik havde købt for mig.
  25. Tage den fineste Hello Kitty håndtaske i brug.
  26. Håndtasken har den helt perfekte størrelse til de ting, jeg tager med, når jeg tager hjemmefra.
  27. Gå i genbrugsbutik sammen med Erik.
  28. Købe 3 ting i genbrugsbutikken.
  29. Handle i brugsen sammen med Erik.
  30. Tale med Erik om stort og småt.
  31. Erik er meget let at tale med.
  32. Erik bar kassen med al genbrugsguldet ind for mig.
  33. Langt kram fra Erik.
  34. Hænge håndtasken, så jeg kan se den, når jeg sidder ved computeren.
  35. Blive glad af at kigge på håndtasken.
  36. Erik forærede mig de fineste strømpebukser, cardigan, huer og babytæppe.
  37. Min elskede søn ringede til mig.
  38. Tale i lang tid med min søn om stort og småt.
  39. Kærlige drillerier fra min søn.
  40. Være stolt af min søn.
  41. Min søn deler dokumenter med mig i google docs. Det er så smart.
  42. Pakke kassen ud med alle de fine Hello Kitty ting.
  43. Tale i telefon med Karsten.
  44. Putte med min elskede kat, da jeg var færdig af træthed.
  45. Søvn uden mareridt er SÅ godt.
  46. Cornflakes med minimælk.
  47. Min vaskemaskine.
  48. Hygge mig med at skrive liste over de sidste julegaver og pakkelegsgaver.
  49. Selv at kunne dosere medicin.
  50. Lyserødt krus med Disney Prinsesser.
  51. Langsomme morgentimer.
  52. Putte i sofaen med katten, dyne og puder.
  53. Læbepomade.
  54. Kunne tage alene ind at handle i den lokale brugs.
  55. Komme hjem i min trygge hule igen.
  56. Spise Haribo Ferskner.
  57. Iskold Pepsi Max Lime. Tak for tippet Louise :-)
  58. Give rengøringsdamen en æske chokolade.
  59. Havregryn med minimælk.
  60. Gå og kigge på det smukke readathon krus i bogskabet.
  61. Tænke på søde Louise hver gang, jeg kigger på kruset.
  62. Min elskede kat sov sammen med mig hele natten.
  63. Putte med mine store bamser igen.
  64. Besøg af Karsten.
  65. Kram fra Karsten.
  66. Karsten havde lavet de lækreste romkugler til mig.
  67. Romkuglerne smagte så englene sang.
  68. Tale med Karsten om stort og småt.
  69. Se Karsten nusse med min dejlige kat.
  70. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  71. Kunne hvile mig sammen med katten, da jeg var træt.
  72. Tage bh'en af.
  73. Ild i brændeovnen.
  74. Katten ligger på sin pude og tæppe foran brændeovnen.
  75. Besøg af min far.
  76. Min søde far havde handlet nogle ting på tilbud for mig.
  77. Min far havde hævet kontanter for mig.
  78. Besøge min elskede søn og hans far sammen med min egen far.
  79. Hygge med familien.
  80. Give min søn hans fødselsdagsgaver.
  81. Min søn blev glad for sine gaver.
  82. Kysse og kramme min søn igen.
  83. Se min søns ansættelseskontrakt.
  84. Min far tog mig med ind for at handle i den lokale brugs.
  85. Komme hjem til min kat igen.
  86. Min far hentede brænde for mig.
  87. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  88. Tale med min far om stort og småt.
  89. Se min far lege med katten.
  90. Slappe af med Facebook.
  91. Tage en middagslur sammen med katten på sofaen.
  92. Pakke de sidste julegaver ind.
  93. Skrive de sidste julekort.
  94. Heidis daglige julehilsner.
  95. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook.
  96. Skrive med Rita på Facebook.
  97. Skrive med Heidi og Milan på Facebook.
  98. Skrive med Tommy på facebook.
  99. Ros fra Erik.
  100. Skille mig af med en halv flyttekasse bøger.
  101. Sætte en masse ting på plads i kreadelen af stuen.
  102. Gøre en reol ren.
  103. Finde en masse fine citater i rammer.
  104. Finde en fin evighedskalender.
  105. Finde nogle lækre kreating, som jeg havde glemt alt om.
  106. Fik samlet alt mit gavepapir i den store skuffe.
  107. Være længe oppe.
  108. Min kat puttede sig helt tæt ind til mig, da jeg gik i seng.
  109. Stilhed.
  110. Høre natradio.
  111. En hel dag uden aftaler.
  112. Fik fyldt opvaskemaskinen.
  113. Have tid til at tulle rundt.
  114. Louises blogjulekalender er hyggelig og lærer mig noget nyt hver dag.
  115. Glr's blogjulekalender er hyggelig og sød med billederne af papirkalenderen.
  116. Give mig selv manicure.
  117. Negleplejen blødgjorde mine neglebånd.
  118. Neglehærder.
  119. Luksusbad.
  120. Nybørstet hår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise