mandag den 1. oktober 2018

Gratitude Journal uge 39 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  2. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  3. Glæde mig til min fars besøg.
  4. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  5. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  6. Morgenritual med at nusse med katten.
  7. Min kats pels er så dejlig blød.
  8. Høre min kat spinde.
  9. Tale i telefon med min søde far.
  10. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  11. Min anmeldelse af Lotte Petris Blodengel er citeret i en video.
  12. Skrive med Heidi på Facebook.
  13. Heidi hjalp mig med at købe gave og skrive kort til Milan.
  14. Det er hurtigt og nemt at overføre penge via mobilepay.
  15. Skrive med Milan på Facebook.
  16. Sort bluse med mønster, som jeg fik af Heidi.
  17. Besøg af min far.
  18. Min far havde købt jordbærsaftevand og kaffebønner på tilbud for mig.
  19. Tale med min far om stort og småt.
  20. Min far tog mig med ind for at handle i den lokale brugs.
  21. Se min far lege med katten.
  22. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  23. Min far slog græs for mig.
  24. Drikke saftevand sammen med min far.
  25. Putte med mine store bamser igen.
  26. Rent sengetøj.
  27. Glimmerstrømper fra Louise.
  28. Bo handlede for mig et par gange i løbet af ugen.
  29. Kram fra Bo.
  30. Tale med Bo.
  31. Tale i telefon med Karsten.
  32. Lone kom forbi med lækkert mad til mig.
  33. Blive rørt til tårer over Lones betænksomhed.
  34. Kram fra Lone.
  35. Louise er blevet gift <3
  36. Louises fine beskrivelser fra brylluppet.
  37. Louise og Michelle var så smukke begge to.
  38. Louise var ubeskrivelig smuk i den fantastiske brudekjole.
  39. Græde over Louises bryllupsblogindlæg.
  40. Skrive med Peter So på facebook.
  41. Min elskede søn ringede til mig.
  42. Den ekstra medicin gav mig et par timers fred fra syner og stemmerne.
  43. Stilhed.
  44. Min elskede kat kom og ville nusses, mens jeg hørte stemmer igen.
  45. Fik endelig blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  46. Iskoldt jordbærsaftevand.
  47. Lyserødt krus med Disney Prinsesser.
  48. Besøg af min far to gange på en uge.
  49. Min far havde købt mini thairuller, saftevand og kaffebønner for mig.
  50. Min far blev glad for posen med cd'erne, jeg havde fundet til ham.
  51. Spise chokolade sammen med min far.
  52. Milan blev glad for fødselsdagsgaverne fra mig.
  53. Risalamande.
  54. Putte med min elskede kat, da jeg var færdig af træthed.
  55. Besøg af min elskede søn.
  56. Min søn havde handlet for mig.
  57. Kysse og kramme min elskede søn.
  58. Tale med min søn.
  59. Se min søn nusse katten.
  60. Lytte til min krop og gå meget tidligt i seng.
  61. Min elskede kat sov sammen med mig hele natten.
  62. Min søn lavede en video til mig om et af sine spil.
  63. Slappe af sammen med min elskede kat.
  64. Glimmerneglelak.
  65. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise