mandag den 18. juni 2018

Gratitude Journal uge 24 2018

I denne uge er listen ikke i kronologisk rækkefølge, men jeg har været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  2. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  3. Det er ikke så varmt om natten.
  4. Min kat kom for at blive nusset.
  5. Høre morgenradio.
  6. Regnvejr.
  7. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  8. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen præcis, som jeg bedst kan lide det. 
  9. Læse blogs.
  10. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  11. Bodylabs proteinshake med jordbær og hvid chokolade smager utrolig godt.
  12. Hvile mig sammen med katten på sofaen.
  13. Louises svar på mine kommentarer.
  14. Jeanettes svar på mine kommentarer.
  15. Louises kommentarer til Gratitude Journal uge 22.
  16. Marie og Louises svar om Etsy.
  17. Louise blev færdig med sin uddannelse.
  18. Købe gavekort til Louise.
  19. Louises Glimmer på kaminhylden 41.
  20. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  21. Tale i telefon med min søde far.
  22. Alenetid med min dejlige kat.
  23. Vinge dagens øvelser af på træningssedlen.
  24. Gruppechatten for den 30 dages armchallenge.
  25. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  26. Pepsi Max Lime smager så godt.
  27. Besøg af min far.
  28. Min far havde købt kattemad og godbidder for mig.
  29. Min far tog mig med ind for at handle.
  30. Se min far lege med katten.
  31. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  32. Haribo sur slik.
  33. Tale med min far om stort og småt.
  34. Tale i telefon med min elskede søn.
  35. Kærlige ord til og fra min søn.
  36. Lyden af min søns stemme.
  37. Min søn har det godt.
  38. Jeanettes Sundt gruppe på Facebook.
  39. Have det okay med at springe de øvelser over, som jeg ikke kan lave pga smerter.
  40. Iskaffe.
  41. Is.
  42. Chokolade.
  43. Tage en formiddagslur sammen med katten.
  44. Saschas I den seneste tid 5.
  45. Kunne tage alene ind at handle i den lokale brugs.
  46. Komme hjem i min trygge hule igen.
  47. Min vaskemaskine.
  48. Fik tømt opvaskemaskinen.
  49. Min bordventilator ved computeren svaler mig.
  50. Iskold sukkerfri cola.
  51. Høre min kat spinde.
  52. Glæde mig til fodterapeutens besøg.
  53. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  54. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  55. Træstammer.
  56. Sort og pink bluse fra Heidi.
  57. Læbepomade.
  58. Tale med naboen.
  59. Købe jordbær af naboen.
  60. Købe kartofler og salat af naboen.
  61. Spise mig mæt i jordbær.
  62. Spise jordbær til morgenmad.
  63. Salat med skinketern.
  64. Min søn ringede.
  65. Købe jordbær af naboen to gange på en uge.
  66. Louise har købt de smukkeste sko til sit bryllup.
  67. Besøg af fodterapeuten.
  68. Tale med Lene.
  69. Kram fra Lene.
  70. Lene svømmer to gange om ugen i Kolding fjord.
  71. Lene forærede mig et par fine guldhjemmesko.
  72. Lene fjernede smerterne i mine fødder.
  73. Professionel fodbehandling.
  74. Lene lakerede mine tånegle.
  75. Fine fødder med pink neglelak.
  76. Putte på sofaen sammen med min kat.
  77. Facebook.
  78. Vågne op til virkeligheden efter en forvirrende drøm.
  79. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv. 
  80. Langsomme morgentimer.
  81. Iskold sportssaftevand.
  82. Fik hængt vasketøj op udenfor.
  83. Selv at kunne dosere medicin.
  84. Luksusbad.
  85. Nybørstet hår.

6 kommentarer:

  1. Er også meget glad for, at det ikke længere er så varmt om natten :)

    Ha' en dejlig uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sascha,
      Ja, det er dejligt, at det er bedre at sove om natten nu :-)
      Hjertelig tak og i lige måde <3
      Kram <3

      Slet
  2. Så mange dejlige ting..

    Nu har jeg lyst til jordbær og fodpleje.. :D

    Og sejt at du øver dig i det her med, at det er okay at man ikke altid kan lave alle øvelser i de der challenges.. Det er en sejr bare at være med..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,
      Jordbær og fodpleje er altid godt :-)
      Ja, det er en sejr at være med, selvom man ikke kan lave alle øvelserne - lidt er bedre end ingenting <3
      Kram <3

      Slet
  3. Jeg har først fået læst dette indlæg i dag - jeg ved slet ikke hvad der er sket med tiden i den her uge. Men det er ikke helt dårligt at have så dejlig en liste til gode. Så mange skønne ting<3

    Tak for at du nævner mig så mange gange. Tak for at du er glad og taknemmelig på mine vegne. Tak for gavekortet. Du gør mig så glad, med de små ting (selvom gavekortet er en stor ting. Det var slet ikke nødvendigt)<3

    Jordbær er så skønne. Jeg har også fået en ordentlig portion i den her uge. Og flere gange har vi plukket enkelte jordbær fra vores planter på altanen, så det er skønt :-)<3

    Jeg håber uge 25, har været lige så god for dig, som uge 24 var :-)<3

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,
      nogle gange flyver tiden bare :-)
      Velbekom, du skulle have en ting i anledning af, du blev færdig <3
      Dejligt at I har jordbær på altanen - jordbær smager SÅ godt <3
      Tak og i lige måde <3
      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise