fredag den 12. december 2014

Julefreden ankommer sent i år

I år ankommer julefreden først for alvor den 23. eller den 24. december her i huset, for jeg skal til så mange behandlinger både tidligt og sent - og den 23. december bliver medicindag (normalt hver anden torsdag). Jeg er dog ikke stresset over mine mange aftaler, for jeg tager mig en sjæledag hver gang, jeg har mulighed for det, og de får mig igennem alle de trælse ting.

I dag har jeg en halv sjæledag - jeg går og ordner lidt praktiske ting herhjemme, men jeg gør det i mit eget tempo og tager mig mange hyggepauser ind i mellem gøremålene <3

Jeg må dog indrømme, at jeg glæder mig meget til at kunne holde juleferie indtil den 5. januar. Det bliver dejligt med flere dage i træk, hvor jeg kan gå rundt i nattøj hele dagen :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise